מחיצות טרספה מחיצות לתאי שירותים

לוקרים לבתי ספר

מה מייחד לוקרים לבתי ספר, ומדוע כדאי לעשות בהם שימוש? ובכן, מדובר בשאלה מאוד רחבה, אך אם נסתכל עליה באופן ייעודי, נוכל להגדיר מספר אספקטים שבאים לידי משחק: יכולת לארגן ציוד, יכולת לסייע ולחסוך בניודו והיכולת לשמור על דברים בהישג יד ותחת מנעול (ולוקר).

מה ערכו של לוקר?

לוקר, או לוקר טרספה מצטיין בהיותו תא נעילה לכל דבר. רבים מאיתנו מכירים לוקרים מחדרי ההתעמלות, או ממכוני כושר שונים. תאים שמאפשרים לנו להציב חפצי ערך בהישג יד, תחת מנעול. כך שהם נעולים וסגורים ממגע חיצוני. עקב כך שאנחנו מחזיקים בדברי ערך, ואנחנו אולי רוצים לשמור אותם במקום בטוח, אנחנו כבר יכולים להגן ולשמור מפני פגיעה שלל חפצים ופריטים חשובים ובעלי ערך. ובכך, מחיר לוקר לבית ספר יכול בהחלט להצדיק את עצמו.

מה ניתן לעשות עם לוקרים?

לוקרים בית ספר, יכולים לשמש מספר מטרות. הראשונה מבניהן, היא היכולת לארגן את מערכת השעות. אם תלמיד יודע מה מערכת השעות שלו מבעוד מועד, הוא יכול להחזיק בלוקר האישי שלו את כל הספרים הרלוונטיים. זאת במקום לסחוב אותם בילקוט הנה והנה. זה כשלעצמו יכול הן להוריד את העומס על נשיאת הילקוטים, כמו גם לאפשר לספרים להישאר במקום שמור ומוגן ולשמור על איכותם לאורך זמן.

כך שהפריטים היחידים הנמצאים בילקוט, אלו הם הפריטים שהתלמיד מעוניין לקחת הביתה. את כל אלו שאינו מעוניין, יכול הוא להשאיר בתוככי לוקרים מטרספה אם בכך רצונו.

מה לגבי נעילת לוקר?

מעבר לכך, ללוקרים יש את האיכות הבסיסית של תא נעילה. הרי המילה לוקרים מורכבת מהמילה “נועלים”. כתוצאה מכך, ניתן לשמור דברי ערך בלוקר. כמו לדוגמה, מכשירים חכמים ואלקטרוניים. הדבר יכול להיות מאוד בעל ערך אם לצוות ההוראה במוסד הלימודי יש נכונות לדרוש מכל התלמידים לאחסן את הפריטים החשמליים מחוץ להישג יד במהלך שעות הלימודים.

צריכים הצעת מחיר? מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם עוד היום!